Zpravodaj:

  • Tak jo, vážení, opět jsem změnila design. A tentokrát tu asi zůstane delší dobu, protože se mi líbí. :) Holt mám Danteho ráda.
  • A ještě jedna věc. Mimo knih tu jsou taky herní tipy a triky, co jsem sama z her vyzjistila. A doufám, že vám to pomůže. :)

Robert Asprin - Nástup mýtu, aneb prima dárek pro Aazhe

27. září 2009 v 17:45 | Morgan |  knihy
Třetí kniha z řady mýtu pojednává o velkém Mači na dimenzi Mač a o trofeji, která má sloužit jako dárek pro Aazhe k narozeninám. A ten mají obstarat Tanda a Skeeve, jenže, to by nebylo jen tak, aby se něco nezvrtlo. Ve chvíli, kdy se Tanda a Skeeve chystají ukrást trofej, zjistí, že jim byla ukradena přímo před nosem. Ukradli ji Veygussané, což je jeden ze dvou národů, žijících na Mači. Ten druhý jsou Mocarlané. Tanda je zajatá a Skeeve se vrací na Tulp, svou domovskou dimenzi, aby Aazhovi řekl, co se stalo. Společně se vydávají Tandu zachránit, ale nakonec se z toho vyvyne Mač versus Veygus i Mocarlo, protože Aazh se dozví, že trofej má být dárek pro něj k narozeninám.
Aby Aazh a Skeeve sehnali tým, vydávají se na Bazar na Paklu, kde se dá najít všechno. A tak se k nim přidávají obr a gargoyl. Společně se vrací na Tulp, kde si chtějí vypůjčit dospělého draka, jenže ten usnul a nehodlá se hned tak probudit. A tak nakonec přiberou do týmu ještě BAdexeho, což je generál obrany v Posiltském království a Skeevova draka Glípa, protože v týmu musí být jedna jízdní potvora.
Po třiceti dnech tréninku se vrací na Mač, kde se odehrává mač. Hra je dosti brutální a nakonec to dopadá tak, že se náš tým rozdělí na tři. Každý má půlku míče, kterí předtím Badexe přetne a dají gol. No, dvě půlky dají gol, protože ta třetí je ve skutečnosti právě ta slavná trofej, kvůli které to celé začalo a která byla ceou dobu zakopaná pod hřištěm. A celé dobrodružství dopadá dobře, protože všichni bezpečně utečou zpět do dimenze Tulp.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.